Glad påsk!

Då var påsken kommen. Det är påskafton idag och lite påskmiddag med föräldrarna står på schemat. Det blir också lite städning och påskpyntning. Vet att det är lite sent med att pynta men bättre sent än aldrig. Lite gamla fjädrar ska upp i busken vid infarten och en och annan porslinskyckling ska få pryda fönsterkarm och bord. Till det får vi hoppas att solen vaknar och värmer upp påskluften. Känns som att det blir en lugn och skön påskafton.

Skulle skriva massor men det går inte. Drack ett glas juice till frukost och nu sitter jag här och skakar, kallsvettas och rapar, dumpning delux suck. Får nog ta igen mig på soffan 5 minuter. Brukar vara bästa sätt att bli av med en sockdump.

Jag önskar alla en riktigt glad påsk. Under eftermiddagen kommer jag uppdatera hemsidan med valparnas 7 veckorsvikter.

Ha en bra dag. Det ska jag ha...


Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.