Aktiv helg med firande.

Ja då var snart denna helg till ända. Det har varit full aktivitet från det jag slog upp ögonen i fredags morse till igår kväll.

Alla valpar utom 1 har nu flyttat till sina nya hem. Det har gått otroligt bra och alla är nöjda med sina nya familjemedlemmar. En av flyttarna var jag ganska nervös över. Yoda´s husse hade ingen aning om att han skulle bli med valp igår och det var underbart att se hans glädje när han satt där på marken och fick underbara Yoda i famnen.



Det är alltid sorgligt att lämna iväg valparna men det är alltid lika härligt att se familjernas glädje när de får sin valp i famnen.
Om en liten stund kommer jag uppdatera hemsidan med foto från överlämningarna. www.lightschapskennel.com
Tidigare valpkullar/Starwarskullen.

Jag måste också skicka ett stort stort stort tack för alla presenterna som jag fick från valpköparna. Jag är överväldigad och jag är så glad. Tusen tusen tack <3

Presenterna var presenter för min födelsedag som var igår. Jag blev då "tant", dvs jag fyllde hela 50 år. Denna dagen firades med valputlämningar, presenter och överraskning på kvällen av Daniel och Sara. En god middag och utekväll på stans pub. Lagom lugnt och mysigt. Tack kära familj <3
Idag firas det ännu en födelsedag i hem runt om i Sverige och även ett i Tyskland. Det är India och Gandhis förra valpkull som fyller 1 år - Lotuskullen. Önskar de alla ett stort grattis på deras första födelsedag. Under dagen kommer även deras sidor att uppdateras med 1-årsbilder. Insamlingen är i full gång :-)

Nu ska frukosten plockas in och hemsidan uppdateras.

Oj, höll ju på att glömma berätta om högdräktiga Frigg. Magen växer så det knakar.

Dygn 55:
mage: 75 cm (total ökning 13 cm)
midja: 72 cm (total ökning 18 cm)

Nu kan man känna hur valparna rör sig i magen. Så himla mysigt...

Önskar dig en trevlig söndag. Kramiz

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.